اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 28 ارديبهشت 1402 / کد مطلب: 14961 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


روابط عمومی‌ها ظرفیتی بزرگ برای بیان خدمات نظام هستند


روابط عمومی‌ها ظرفیتی بزرگ برای بیان خدمات نظام هستند معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: روابط عمومی‌ها ظرفیت بزرگی برای بیان خدمات و دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی، دولت و نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند.
 حسین ابراهیمی کردیانی  در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های ادارات شهرستان سبزوار افزود: روابط عمومی هر دستگاه ظرفیتی برای انعکاس و مستندسازی عملکرد آن نهاد است و انتظار می رود که اخبار و عملکرد مجموعه خود را به صورت صحیح، واقعی و شفاف بازتاب دهد.

وی با اشاره به نقش و اهمیت روابط عمومی ها اظهار کرد: رسالت سنگینی بر عهده آنهاست و به منظور هم‌افزایی و تعاملات بیشتر تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان سبزوار ضرورت دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: شان و جایگاه روابط عمومی ها بسیار بالا و در نقش مشاور عالی دستگاه هاست، لذا باید مدیران نگاه ویژه و جامع تری به این جایگاه داشته باشند.

فرماندار سبزوار: روابط عمومی‌ها ظرفیتی بزرگ برای بیان خدمات نظام هستند

ابراهیمی با تاکید بر ارتباط و تعامل نزدیک روابط عمومی ها با اصحاب رسانه شهرستان سبزوار، افزود: انتشار شایعات و اخبار نادرست ناشی از تعلل و یا ایجاد مانع در مسیر انتشار اخبار صحیح و موثق است و روابط عمومی ها باید در استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تعامل درست با رسانه ها و اطلاع رسانی صحیح کوشا باشند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.