اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 ارديبهشت 1402 / کد مطلب: 14959 / نظرات: 0

فرماندار:


استقرار ادارات در شهرستان ششتمد باید شتاب گیرد


استقرار ادارات در شهرستان ششتمد باید شتاب گیرد  فرماندار ششتمد خراسان رضوی گفت: با وجود گذشت سه سال از تشکیل این شهرستان، همچنان برخی نهادهای اداری مهم در این منطقه راه‌اندازی نشده است که شتاب دادن به روند استقرار ادارات ضروری است.

حسین ایثارگر اظهار داشت: با وجود پیگیری های مستمر فرمانداری و همراهی ادارات کل استان، تاکنون به دلایل مختلفی زمینه استقرار برخی ادارات، که می تواند رسیدگی و حل مشکلات مردم ششتمد را تسریع کند، ایجاد نشده است.

وی افزود: مواردی همچون نبود اعتبار و ساختار اداری سبب شده مردم از نعمت خدمت رسانی، که از وظایف اصلی مسوولان و دستگاه‌های اجرایی است، محروم مانده و به ناچار برای انجام امور اداری، مسافتی زیاد تا شهرستان سبزوار را بپیمایند.

فرماندار ششتمد گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ثبت اسناد و املاک برخی از نهادهای مهم و اولویت دار مورد درخواست مردم است که با وجود پیگیری ها و نشست با مدیران کل آنها هنوز به نتیجه نرسیده است.

ایثارگر افزود: البته در سالهای گذشته بیش از ۱۸ نهاد و دستگاه اداری در این شهرستان مستقر شده اند که این موضوع در حد خود سبب تسهیل در امور شهروندان شده است.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع، دارای ۲۴ هزار نفر جمعیت است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ پارچه آبادی است.

مرکز شهرستان در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.