اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 ارديبهشت 1402 / کد مطلب: 14955 / نظرات: 0


نشان داوطلب ارشد هلال احمر جمهوری اسلامی به خانواده شهید الداغی اهدا شد


نشان داوطلب ارشد هلال احمر جمهوری اسلامی به خانواده شهید الداغی اهدا شد  رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: به پاسداشت اقدام شجاعانه شهید "حمیدرضا الداغی" نشان داوطلب ارشد هلال احمر جمهوری اسلامی به خانواده شهید الداغی اهدا شد.

وحید سلیمی در دیدار با خانواده شهید امر به معروف حمیدرضا الداغی همزمان با هفته هلال احمر افزود: این شهید بزرگوار در اقدامی داوطلبانه در حمایت از ناموس و دفع آن از هموطن از خون خود گذاشت.

وی اظهار کرد: به پاس مجاهدت و این خدمت شهید، لوح تقدیری به مادر وی و نشان داوطلب برتر هلال احمر به نیابت از شهید به دختر وی اهدا شده است.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: به افرادی که در طول سال کار داوطلبانه و انسان دوستانه انجام می دهند نشان داوطلب ارشد هلال احمر جمهوری اسلامی تقدیم می شود.

شهید حمیدرضا الداغی شامگاه هشتم اردیبهشت ماه جاری، هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آنان را با خود ببرند به دفاع از آنان برخاست که در درگیری با اراذل شرور، ناجوانمردانه از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.

شهید الداغی متولد سال ۱۳۵۶ در سبزوار و دارای مدرک کارشناسی معماری بود که در حوزه طراحی و نقشه کشی ساختمان فعالیت داشت.از آن شهید بزرگوار یک فرزند دختر به یادگار مانده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.