اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 16 تير 1390 / کد مطلب: 1494 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار:


برای برگزاری انتخاباتی قانونمدار، تلاش می شود


برای برگزاری انتخاباتی قانونمدار تلاش می شود  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: برای برگزاری انتخاباتی قانونمدار و با هدف حضور حداكثری مردم تلاش می شود. 
   
 به گزارش ایرنا ، 'قاسم شعبانی عطار' در جمع شماری از مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی سبزوار افزود: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نخستین انتخابات پس از فتنه سال 88 است .

وی این انتخابات را به همین جهت دارای اهمیت و حساسیت ویژه ای دانست و ابراز امیدواری كرد كه با مشاركت بسیار بالای مردم و در فضایی امن و سالم برگزار شود.

فرماندار ویژه سبزوار خطاب به مدیران این شهرستان، تاكید كرد: متولیان و دستگاه های اجرایی مراقب باشند از امكانات دولتی به نفع كاندیداها استفاده نشود.

وی با عنایت به نزدیك شدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: باید دقت شود در فضاهای عمومی كه به مناسبت جشن های انقلاب و افتتاحیه ها ایجاد می شود شرایط به گونه ای نشود كه كاندیداهای مجلس نهم از این فضاها به نفع خود استفاده ابزاری كنند.

نماینده عالی دولت در سبزوار اظهار داشت: باید شرایط را به صورت برابر و عادلانه برای همه كاندیداها فراهم كنیم.

وی با اظهار اینكه دشمنان داخلی و خارجی ، فتنه گران و آشوبگران به دنبال كمرنگ كردن حضور مردم در همه صحنه ها از جمله صحنه انتخابات هستند افزود: باید در مقابل این فتنه ها ایستادگی كنیم.

وی گفت: آنها كه برای این نظام جمهوری اسلامی خواب دیده اند بدانند ملت ایران برای این نظام و انقلاب ایستاده اند و ایستادگی خواهد كرد .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.