اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 1 ارديبهشت 1402 / کد مطلب: 14913 / نظرات: 0


جایگاه‌های سبزوار از کارت سوخت آزاد اضطراری برخوردارند


جایگاه‌های سبزوار از کارت سوخت آزاد اضطراری برخوردارند  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: تمامی جایگاه‌های سوخت منطقه سبزوار از کارت سوخت آزاد اضطراری برخوردارند و شهروندان می‌توانند بدون هیچ مشکلی سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

غلام‌محمد احمدی  با رد شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر حذف کارت سوخت آزاد از مجاری عرضه سوخت، به خبرنگاران اظهار داشت: انتظار می رود شهروندان با استفاده از کارت سوخت شخصی برای سوختگیری یارانه ای و آزاد در جایگاه ها، خدمتگزاران خود در شرکت ملی پخش را برای سوخت رسانی هرچه مطلوبتر و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت یاری رسانند.

وی افزود: هدف از اجرای طرح ساماندهی کارت سوخت در مجاری عرضه، بهبود نظام توزیع با استفاده از کارت سوخت شخصی است.

وی تصریح کرد: بر اساس بند (ح) تبصره ۱۴ قانون بودجه کشور مبنی بر تکلیف وزارت نفت برای توزیع عادلانه بنزین از طریق کارت سوخت های شخصی، باید فرهنگ سازی لازم در فضای جامعه صورت گیرد تا شاهد تحقق توزیع نظام‌مند سوخت در منطقه و در کشور باشیم.

احمدی گفت: روند اجرای طرح ساماندهی کارت سوخت در جایگاه ها به صورت مستمر توسط بازرسان و کارشناسان منطقه در حال پایش است تا نواقص و چالش ها مورد ارزیابی قرار گرفته و در اسرع وقت برای رفع آن اقدام لازم صورت گیرد.

وی در خصوص درخواست صدور کارت سوخت ثبت شده از طریق دفاتر پلیس +۱۰ نیز گفت: تمامی درخواست های کارت سوخت المثنی و نیز کارت های سوخت خودروهای نوپلاک تا پایان اسفندماه صادر و تحویل دفاتر پست شده است که بر اساس آمار برآورد شده تاکنون ۹۵ درصد از متقاضیان کارت سوخت خود را دریافت کرده اند.

وی افزود: استفاده از کارت سوخت شخصی باید در اولویت قرار گیرد و چنانچه مالکان خودرو به دلایل مختلف از جمله مفقودی یا خرابی کارت سوخت، امکان استفاده از کارت سوخت شخصی خود را نداشته باشند، سوخت‌گیری برای آنها از طریق کارت سوخت آزاد اضطراری موجود در مجاری عرضه فراهم است.

احمدی گفت: براساس برآورد حجم مراجعه خودروها به جایگاه، میزان سوخت کارت سوخت آزاد مجاری عرضه شارژ و در اختیار متصدیان قرار گرفته است و هیچ مشکلی در زمینه توزیع سوخت در منطقه وجود ندارد و هدف ساماندهی در توزیع است.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، ششتمد، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای را بر عهده دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.