اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 22 فروردين 1402 / کد مطلب: 14884 / نظرات: 0


نمایشگاه قرآن و عترت در سبزوار گشایش یافت


نمایشگاه قرآن و عترت در سبزوار گشایش یافت  نمایشگاه قرآن و عترت با حضور قاری بین‌المللی و شماری از قاریان ممتاز و فعالان حوزه قرآنی شامگاه دوشنبه در امامزاده شعیب (ع) سبزوار گشایش یافت.

مسوول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سبزوار  گفت: نمایشگاه قرآن و عترت با هدف انس با معارف قرآن کریم و ترویج فعالیت‌های فرهنگی و هنری حوزه قرآن برپا شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه علاوه بر محافل انس با قرآن، برنامه های هنری شامل خط نوشته ها، تصویر و هم نویسی قرآنی به وسیله هنرمندان اجرا می شود و در روزهای آینده نرم افزارها و کتاب های قرآنی نیز در آن به نمایش درمی‌آید.

مسوول کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سبزوار گفت: همچنین غرفه های حجاب و عفاف، کودک و نوجوان و پاسخ به سووالات شرعی برخی از محورهای نمایشگاه قرآن و عترت سبزوار است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار نیز گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه شاخص شهرستان سبزوار در حال برگزاری است.

حجت الاسلام جعفر مهدوی خواه افزود: محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی و اجرای جزءخوانی قرآن کریم به منظور ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و ایجاد فضای معنوی قرآنی از برنامه های طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه است.

حدود ۲۰ خانه قرآنی شهری و روستایی در ایام مختلف سال، به ویژه در ماه مبارک رمضان برای اشاعه فرهنگ قرآنی در سبزوار فعالیت دارند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.