اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 13 فروردين 1402 / کد مطلب: 14865 / نظرات: 0


۳۱ پایگاه اورژانس ۱۱۵ سبزوار آماده‌ خدمت‌رسانی در روز طبیعت شد


۳۱ پایگاه اورژانس ۱۱۵ سبزوار آماده‌ خدمت‌رسانی در روز طبیعت شد رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۳۶۰ کارشناس اورژانس ۱۱۵ در قالب ۳۱ پایگاه اورژانس این دانشگاه، آماده‌ خدمت‌رسانی به شهروندان در آخرین روز از تعطیلات نوروزی و روز طبیعت هستند.
 دکتر غلامعباس کافی  به خبرنگاران اظهار داشت: نیروهای اورژانس با استفاده از ۵۱ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی مستقر در بیمارستان واسعی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ ایستگاه سلامت مستقر در پلیس راه و بوستان بهمن در قالب طرح نوروزی در آخرین روز تعطیلات فعالیت می کنند.

وی افزود: با توجه به افزایش چشمگیر بار ترافیکی در روز طبیعت در جاده ها و مسیرهای ارتباطی غرب خراسان رضوی، تمهیدات لازم برای پاسخگویی به حوادث پرتلفات رانندگی و ترافیکی این ایام در دستور کار اورژانس ۱۱۵ قرار گرفته است.

دکتر کافی گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به حادثه دیدگان حوادث و سوانح احتمالی، در روز طبیعت، ستاد بحران اورژانس در مرکز کنترل و فرماندهی عملیات بحران این مرکز با همکاری ستاد هدایت و اطلاع رسانی و دبیرخانه ستاد حوادث غیرمترقبه تشکیل می شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.