اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 25 اسفند 1401 / کد مطلب: 14831 / نظرات: 0


ظرفیت اسکان روزانه بیش از ۲ هزار نفر در مدارس سبزوار فراهم شد


ظرفیت اسکان روزانه بیش از ۲ هزار نفر در مدارس سبزوار فراهم شد  مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: با توجه به در نظر گرفته شدن مدارس این شهرستان برای اسکان زائران و مسافران نوروزی، ظرفیت اسکان روزانه بیش از ۲ هزار نفر در این فضاها فراهم شده است.

سیدولی‌الله حسینی  اظهار داشت: با آغاز سفرهای نوروزی، آموزش و پرورش سبزوار ۴۴ مدرسه را در قالب ۴۱۰ کلاس به منظور اسکان و پذیرایی زائران رضوی و مسافران نوروزی مهیا کرده است.

دبیر کمیته اسکان خدمات سفر شهرستان سبزوار گفت: چنانچه درخواست اسکان زائران و مسافران نوروزی بیش از ظرفیت مزبور باشد، نمازخانه های مدارس و سالن‌های ورزشی وابسته به آموزش‌ و پرورش نیز در کنار بقاع متبرکه به این منظور فعال می شود.

حسینی با بیان اینکه کلاس های درس به تلویزیون، یخچال، فرش، پتو و امکانات بهداشتی مجهز شده اند، افزود: خدمات سفر و اسکان مسافران از ۲۴ اسفند آغاز شده و تا سیزدهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: سبزوار در مسیر اصلی زائران رضوی قرار دارد که توفیق خدمت به زائران امام هشتم (ع) بهره معنوی بسیار خوبی را برای مردم این شهرستان فراهم آورده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.