اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 24 اسفند 1401 / کد مطلب: 14827 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار:


ایرنا ظرفیتی ارزشمند برای تبیین عملکرد نظام است


ایرنا ظرفیتی ارزشمند برای تبیین عملکرد نظام است
معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی - ایرنا - به عنوان زبان گویای مردم و دولت، ظرفیتی ارزشمند برای تبیین عملکرد نظام جمهوری اسلامی است.

 حسین ابراهیمی کردیانی روز چهارشنبه در دیدار با رییس دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در سبزوار اظهار داشت: ایرنا نهایت استفاده را از ظرفیت رسانه ای خود برای مقابله با جنگ ترکیبی و رسانه ای دشمن می کند.

وی افزود: برخی از مدیران دستگاه های اجرایی در ارائه عملکرد و بیان خدمات مجموعه خود ضعف دارند که این عدم تبیین، در واقع ظلم به مردم، دولت و نظام اسلامی است.

ابراهیمی تصریح کرد: در این شرایط، ایرنا به عنوان رسانه مورد وثوق نظام و مردم، در بیان ظرفیت‌های نظام و تبیین خدمات دولت‌های مختلف پس از انقلاب اسلامی و به ویژه دولت مردمی سیزدهم نقش مهمی بر عهده دارد.

ایرنا، سرآمد رسانه‌هاست

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی با انعکاس صادقانه خدمات نظام با رویکردی واقع‌گرایانه، سرآمد رسانه های کشور محسوب می شود.

ابراهیمی افزود: روشنگری ایرنا در پرداختن به اخبار و انعکاس واقعیات قابل قدردانی است و این خبرگزاری بازوی ارزشمندی برای انعکاس اقدامات نظام جمهوری اسلامی و اطلاع رسانی است.

وی ادامه داد: خبرگزاری جمهوری اسلامی در بیان خدمات، رعایت انصاف و عدالت را می کند و در عین حال می توان در تولیدات این رسانه، مطالبی انتقادی را دید که به صورت دلسوزانه به برخی مسائل، مشکلات و نارسایی ها با هدف حل مشکلات می پردازد.

در این نشست که با حضور مسوول بسیج رسانه در غرب خراسان رضوی برگزار شد، رییس دفتر ایرنا در سبزوار نیز با بیان اینکه رویکرد و رسالت ایرنا، نقش آفرینی برای توسعه و پیشرفت کشور است، گزارشی از عملکرد این خبرگزاری طی یک سال اخیر در حوزه های مختلف ارائه داد.

علی اصغر ایزدی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی در کنار تلاش برای پوشش مشکلات مردم در حوزه های مختلف، تعامل بسیار خوبی با مجموعه دستگاههای اداری در انعکاس فعالیت ها و دستاوردهای آنها در راستای جهاد تبیین دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد و دفتر ایرنا علاوه بر این شهرستان، اخبار و رویدادهای شهرستان های داورزن، ششتمد، خوشاب، جوین و جغتای را نیز پوشش می دهد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.