اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 19 اسفند 1401 / کد مطلب: 14819 / نظرات: 0


اجرای هشت طرح بهداشتی در غرب خراسان رضوی آغاز شد


اجرای هشت طرح بهداشتی در غرب خراسان رضوی آغاز شد   رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار  گفت: عملیات اجرایی هشت طرح بهداشتی در حوزه این دانشگاه در غرب استان خراسان رضوی با اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد سالاری زارع  در آیین آغاز عملیات اجرایی طرحهای این دانشگاه افزود: این طرح های بهداشتی شامل ۶ خانه بهداشت در روستاهای الله آباد، عبدل آباد، محمدیه، جبله نو، ایستگاه آزادوار و حطیطه جوین و همچنین ۲ مرکز بهداشتی در روستای خداشاه و مرکز شماره ۲ جغتای است.

وی تصریح کرد: اعتبار این طرح ها از محل طرح متوازن سازمان مدیریت و برنامه ریزی و از محل اعتباراتی که در اختیار نمایندگان منطقه در مجلس شورای اسلامی، تامین شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: علاوه بر این، ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار محرومیت‌زدایی با ابلاغ سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی، برای اجرا و یا تکمیل طرحهای بهداشتی و درمانی این دانشگاه تخصیص یافته که صرف تکمیل ۹ طرح بهداشتی در شهرستان های ششتمد، جوین و جغتای می شود.

اکنون ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.