اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 16 بهمن 1401 / کد مطلب: 14800 / نظرات: 0


۵۴۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در خوشاب خراسان رضوی به ثمر نشست


۵۴۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در خوشاب خراسان رضوی به ثمر نشست
 فرماندار خوشاب گفت: ۵۴۰ میلیارد ریال طرح در قالب ۴۵ پروژه مختلف عمرانی، کشاورزی و خدماتی در این شهرستان خراسان رضوی اجرا و برای افتتاح در دهه فجر آماده بهره برداری شده است.

 محمود شم آبادی جمعه در جمع مسوولان خوشاب اظهار داشت: یکی از ظرفیت های این شهرستان در حوزه کشاورزی است که طرح هایی در حوزه گلخانه، صنایع فرآوری و پرورش دام به بهره برداری می رسد.

وی افزود: سرمایه طرحهای آماده بهره برداری در خوشاب از محل اعتبارات ملی، استانی، دستگاههای اجرایی و مشارکت سرمایه گذاران تامین شده است.

فرماندار خوشاب با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی، رویکرد برنامه‌های دهه فجر در سطح این شهرستان است.

شم آبادی افزود: دشمن با روایت های غلط و دروغ پردازی تلاش دارد با ایجاد خطای محاسباتی در ذهن مردم، اعتماد مردم به مسووولان را تضعیف نماید.

وی ادامه داد: تزریق ناامیدی و جنگ رسانه اخیر دشمن با خون پاک شهدای بسیج و نیروی انتظامی و حضور با بصیرت مردم در صحنه و پیروی از ولایت فقیه خنثی شد.

فرماندار خوشاب با بیان اینکه مردم صادقانه پای ارزشهای انقلاب ایستاده اند، گفت: برنامه های دهه فجر باید پیوست تبیین و گفتمانی داشته باشد و در برابر جنگ روانی دشمن در کنار جهاد تبیین، اجتماعات پرشوری در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شکل گیرد.

وی افزود: برنامه های دهه فجر باید متنوع، اقناعی، فراگیر، توام با نشاط و با رویکرد جهاد تبیین اجرا شود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.