اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 16 بهمن 1401 / کد مطلب: 14799 / نظرات: 0

فرماندار جوین خراسان رضوی:


دهه فجر باید رویکرد مردمی داشته باشد


دهه فجر باید رویکرد مردمی داشته باشد
فرماندار جوین در خراسان رضوی با تاکید بر لزوم رویکرد مردمی در برگزاری برنامه ها و جشن های دهه فجر گفت: مردم صاحبان اصلی انقلابند و باید در برپایی جشن های انقلاب محوریت را به آنان داد.

علی سامقانی ، اظهار داشت: ایام فرخنده دهه فجر فرصتی مغتنم برای تبیین خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است و مسوولان باید از این فرصت به نحو شایسته استفاده نمایند.

وی با اشاره به طرح های قابل افتتاح در این شهرستان در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۴۵ طرح‌ مختلف با سرمایه گذاری هزار و ۶۰ میلیارد ریال برای افتتاح در دهه فجر در بخش‌های عمرانی، خدماتی و صنعتی و کشاورزی آماده شده است.

فرماندار جوین خراسان رضوی: دهه فجر باید رویکرد مردمی داشته باشد

سامقانی اظهار داشت: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف جهاد کشاورزی، کمیته امداد، بهزیستی، دهیاری‌، مخابرات و خدمات شهری و روستایی جوین آماده بهره برداری شده است.

وی افزود: ۱۲۰ میلیارد ریال از هزینه اجرای طرح های عمرانی به ثمر نشسته جوین در ایام دهه فجر از محل اعتبارات دولتی و سایر هزینه ها از محل تسهیلات و مشارکت سرمایه گذاران تامین شده است.

شهرستان جوین با بهره مندی از کارخانه پارس فولاد، شرکت ماشین‌های الکتریکی و کارخانه اسید سیتریک یکی از قطب‌های صنعتی خراسان رضوی به شمار می رود.

کارخانه پارس فولاد سبزوار مستقر در جوین یکی از طرح های بزرگ فولادی کشور است که سالانه افزون بر ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی تولید می کند.

شهرستان جوین همچنین قطب تولید چغندر قند در خراسان رضوی است که کارخانه قند آن با مصرف روزانه پنج هزار تن چغندر یکی از بزرگترین کارخانه های مصرف کننده چغندر قند کشور است که شکر سفید درجه یک با کیفیت مطلوب و نشان استاندارد به بازار عرضه می کند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.