اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 16 بهمن 1401 / کد مطلب: 14796 / نظرات: 0


۲۰ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس از بیمارستان سبزوار مرخص شدند


۲۰ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس از بیمارستان سبزوار مرخص شدند
 رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: از ۲۶ مصدوم واژگونی اتوبوس در مسیر سبزوار - شاهرود تاکنون ۲۰ نفر پس از درمان از بیمارستان امدادی سبزوار ترخیص شده‌اند.

دکتر عباس کافی  اظهار داشت: ۶ مصدوم دیگر این حادثه برای طی فرایند درمان و بهبودی کامل همچنان در بیمارستان امدادی بستری هستند.

وی افزود: پیش از ظهر امروز اتوبوسی که از تهران به سمت مشهد در حرکت بود به علت بارش و لغزندگی سطح جاده در کیلومتر ۶۰ جاده سبزوار - شاهرود دچار حادثه شد.

دکتر کافی گفت: به محض اطلاع از این حادثه، تیم های امدادی و خودروی فرماندهی عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به همراه پنج دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه پس از ارائه خدمات اولیه درمانی به وسیله پنج دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.

۲۹ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۳۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در شهرستان سبزوار خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.