اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 14 مرداد 1401 / کد مطلب: 14752 / نظرات: 0

استاندار خراسان رضوی:


حدود ۲ هزار قطعه زمین برای مسکن ملی جغتای تامین شد


حدود ۲ هزار قطعه زمین برای مسکن ملی جغتای تامین شد  استاندار خراسان رضوی گفت: ۲ هزار و ۲۴۷ نفر در شهرستان جغتای برای مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند که تاکنون هزار و ۹۵۴ قطعه زمین برای ساخت آن تامین و آماده شده است.
  یعقوبعلی نظری  در بازدید از شهرستان جغتای افزود: فرماندار به عنوان مسوول قرارگاه مسکن این شهرستان باید نسبت به تحویل زمین و شهرداری هم برای صدور پروانه ساختمانی و نظارت فنی به صورت رایگان اقدام کنند.

وی ادامه داد: ما نسبت به حل مشکلات منطقه در حوزه صنعت مسوولیت داریم و مدیرعامل برق استان هم باید برای احداث پست برق، به منظور حل مشکل تامین برق ناحیه صنعتی و کارخانه فروکروم اقدام کند.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر تعریض و اصلاح محور جغتای - برغمد تا پایان امسال، گفت: اجرای ۳۰ کیلومتر روکش آسفالت این محور و ۱۰ کیلومتر محور دستوران اله آباد نیز باید تا پایان خردادماه ۱۴۰۲ تمام شود.

وی ادامه داد: ما باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات و مسائل مردم و به ویژه قشر جوان به کار بگیریم.

نظری خاطرنشان کرد: شهرستان جغتای، سابقه درخشانی در دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دارد که مهمترین تجلی آن در دوران هشت ساله دفاع مقدس بوده است.

استاندار خراسان رضوی به همراه هیات همراه روز پنجشنبه در سفری یک روزه که به منظور بررسی میدانی و احصای مشکلات و مسایل شهرستان جغتای صورت گرفت از واحد تازه تاسیس سیکومتال کارخانه فروکروم و ناحیه صنعتی این شهرستان دیدن کرد.

استاندار خراسان رضوی همچنین با حضور در مسجد جامع جغتای، به سوالات شماری از شهروندان این شهر پاسخ داد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری جغتای در ۳۵۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.