اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 14 مرداد 1401 / کد مطلب: 14751 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


پیگیری مطالبات مردم توسط ایرنا برای جامعه امیدآفرین است


پیگیری مطالبات مردم توسط ایرنا برای جامعه امیدآفرین است  امام جمعه سبزوار گفت: بیان مطالبات و مشکلات مردم توسط رسانه رسمی دولت - ایرنا - و پیگیری این مطالبات تا حصول نتیجه توسط دولت و مسوولان، باعث ارتقای امید و اعتماد مضاعف مردم به نظام می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه  در دیدار رییس ایرنا مرکز خراسان رضوی و رییس جدید دفتر ایرنا سبزوار با وی، افزود: وقتی امید و اعتماد به مسوولان در بین مردم وجود داشته باشد، تلاش‌های دشمن هیچ اثری بر افکار عمومی جامعه نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی دولت، چشم بینای دولت و مردم است که مطالبات مردمی و خدمات نظام را به صورت همزمان منعکس می‌کند.

امام جمعه سبزوار تصریح کرد: رسانه می‌تواند نقش مسوولان برای بازدید حضوری و بررسی مشکلات مردم را بر عهده بگیرد و با ارائه مناسب مسایل، به روند تصمیم‌گیری آنان سرعت ببخشد.

حجت الاسلام والمسلمین مقیسه افزود: انتظار می‌رود که دفتر ایرنا در سبزوار با اشراف کامل به مسایل، مشکلات و ظرفیت‌های این شهرستان، امید و اعتماد را در جامعه ارتقا دهد.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: با توجه به سیاست‌های دولت مردمی، ایجاد تغییر و تحول در حوزه رسانه‌ در غرب خراسان رضوی ضروری بود.

حسینعلی راشکی افزود: بر این اساس برنامه‌ریزی‌ها در دستور کار ایرنا قرار گرفت که در نتیجه آن تصمیم به انتصاب علی اصغر ایزدی به عنوان مسوول دفتر سبزوار گرفته شد.

او ادامه داد: وی فردی خوشنام و باسابقه طولانی مدیریتی در سطوح مختلف شهرستانی و استانی و نیز دبیری خبر در مرکز مشهد، به عنوان نیرویی توانمند و خوش‌ذوق، مسوولیت دفتر ایرنا در شهرستان سبزوار را عهده دار شده است.

وی تصریح کرد: از حسین عباسی، مسوول قبلی دفتر ایرنا در شهرستان سبزوار، که حدود ۶ سال این مسوولیت را داشته و کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است، نیز قدردانی می‌شود.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد و دفتر ایرنا در این منطقه اخبار و رویدادهای شهرستان های سبزوار، داورزن، ششتمد، خوشاب، جوین و جغتای را پوشش می دهد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.