اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 14 مرداد 1401 / کد مطلب: 14750 / نظرات: 55

فرماندار ویژه سبزوار:


ایرنا زبان گویای مردم و دولت است


ایرنا زبان گویای مردم و دولت است  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان زبان گویای مردم و دولت، یک ظرفیت بی‌نظیر در برابر سیاه‌نمایی‌های دشمنان است.

به گزارش ایرنا، حسین ابراهیمی کردیانی در آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دفتر ایرنا در شهرستان سبزوار افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا از مسیر رسانه و با تیره کردن افکار عمومی به اهداف پلید خود دست یابند و در این راه بنگاه‌های خبرپراکنی آنان، ارائه تحلیل‌های غلط را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی ادامه داد: در این وضعیت، ایرنا در بیان ظرفیت‌های نظام و تبیین خدمات دولت‌های مختلف پس از انقلاب اسلامی و به ویژه دولت مردمی سیزدهم، نقش بی بدیلی دارد.

فرماندار ویژه سبزوار تصریح کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان یک رسانه پرمخاطب، ارزشمند و همراه با مردم و مسوولان، در تمام عرصه‌های خبری پیشرو و پیشگام است.

وی افزود: رسانه باید در انعکاس خدمات نظام جمهوری اسلامی صداقت و رویکرد واقع‌گرایانه داشته باشد تا اعتماد مسوولان و نیز مردم را جلب کند.

ابراهیمی کردیانی ادامه داد: همچنین باید ظرفیت‌ها، مشکلات و خلاء‌ها به صورت دلسوزانه و صادقانه بیان شود که این امر باعث می‌شود تا مردم بیش از پیش به رسانه اعتماد کنند.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود رسانه بدون مجیزگویی و ثنا گفتن مسوولان، به بیان خدماتی که توسط دولت انجام می‌شود بپردازد تا مردم نیز این خدمات را بهتر لمس کنند.

معاون استاندار خراسان رضوی افزود: دولت مردمی به دنبال تبلیغات کاذب نیست بلکه به دنبال انجام کار اصولی برای برآوردن صادقانه وعده های خود است که امید است اتفاقاتی مبارکی که در این زمینه رخ داده است، توسط رسانه‌ها به درستی پوشش داده شود.

ابراهیمی کردیانی با اشاره به سفر هیات دولت به استان خراسان رضوی و شهرستان سبزوار ادامه داد: این سفر به ویژه در حوزه زیرساختی و امکانات بارقه‌هایی از امید را در دل مردم ایجاد کرده است که امید است کمکی ارزنده ای به ارتقای وضعیت این شهرستان باشد.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان نیز در این آیین گفت: پوشش خبری غرب خراسان رضوی شامل ۶ شهرستان، به مرکزیت سبزوار اهمیت زیادی برای ایرنا داشت که بر این اساس و پیرو برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تصمیم گرفته شد تا از یک نیروی بومی با سابقه درخشان در این منطقه استفاده شود.

حسینعلی راشکی افزود: با بررسی وضعیت شهرستان در نهایت اراده مسوولان سازمان بر این قرار گرفت که «علی اصغر ایزدی»، که دارای سابقه مدیریت در مراکز استانی و دفاتر شهرستانی است و آشنا به وضعیت این خطه است به عنوان مسوول نمایندگی ایرنا در شهرستان سبزوار گمارده شود.

وی ادامه داد: وی علاوه بر تجربه خبری و مدیریتی در دفاتر شهرستان های شاهرود و تربت حیدریه، ریاست مرکز استان خراسان شمالی - بجنورد- را در ۲ نوبت بر عهده داشته‌ که حضور وی در این منطقه یک ظرفیت کم نظیر برای شهرستان سبزوار محسوب می‌شود.

رییس ایرنای مرکز خراسان رضوی تصریح کرد: پیش از این حسین عباسی، حدود ۶ سال مسوولیت دفتر ایرنا در شهرستان سبزوار را بر عهده داشته است که از خدمات ارزنده و کارنامه درخشان وی قدردانی می‌شود.

در پایان این مراسم حکم انتصاب مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی به رییس جدید دفتر ایرنا در سبزوار اعطا و با اهدای لوح از خدمات چندساله رییس قبلی این دفتر تقدیر شد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد و دفتر ایرنا در این شهر، علاوه بر این شهرستان، اخبار و رویدادهای شهرستان های داورزن، ششتمد، خوشاب، جوین و جغتای را نیز پوشش می دهد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.