اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 13 خرداد 1401 / کد مطلب: 14734 / نظرات: 0

استاندار خراسان رضوی:


۵۰ مصوبه در شهرستان داورزن اجرا می‌شود


۵۰ مصوبه در شهرستان داورزن اجرا می‌شود
استاندار خراسان رضوی گفت: امروز در بازدید یک روزه از شهرستان داورزن، ۵۰ مصوبه تصویب شد که در این شهرستان به اجرا در خواهد آمد.

یعقوبعلی نظری عصر روز پنجشنبه در انتهای سفر یک روزه خود به شهرستان داورزن در جمع خبرنگاران افزود: این مصوبه ها به ویژه در حوزه احیاء قنوات، موضوع آبخیزداری و آب روستایی بوده است.

وی ادامه داد: البته تعدادی از مصوبات با توجه به بازدیدهای میدانی نیاز به بررسی بیشتر در استانداری دارد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: شهرستان داورزن به عنوان یک شهرستان برخوردار محسوب می‌شود و این در حالی است که این شهرستان از محرومیت‌های جدی به ویژه در حوزه زیرساختی رنج می‌برد.

وی افزود: بحران‌هایی از جمله سیل و مانند آن گریبانگیر این منطقه است که نیاز است مسوولان شهرستان و استان با عزم جدی، مشکلات این  ناحیه را کاهش دهند.

نظری ادامه داد: داورزن در استان خراسان رضوی باب الرضا(ع) محسوب می‌شود و نقطه ورودی زائران حرم قدس رضوی است که از این منظر نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی امروز پنجشنبه به همراه برخی دیگر از مسوولان استانی به شهرستان داورزن سفر کرد. دیدار با خانواده معظم شهدا، ملاقات‌های مردمی، نشست با فعالان فرهنگی، اجتماعی و تشکل‌های انقلابی و حضور در شورای اداری برخی از برنامه های سفر استاندار خراسان رضوی به داورزن بود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.