اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 29 فروردين 1401 / کد مطلب: 14720 / نظرات: 1


رشد سه برابری مجوز تاسیس و توسعه واحدهای صنعتی در سبزوار


رشد سه برابری مجوز تاسیس و توسعه واحدهای صنعتی در سبزوار
 رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: ۴۴۵ مجوز تاسیس و توسعه صنعتی طی پارسال برای این شهرستان صادر شده است که نسبت به سال قبل آن رشد سه برابری داشته است.

شهرام طلوع فکور افزود: مجوزهای صنعتی صادر شده برای شهرستان سبزوار در سال گذشته با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۱۹۱ هزار میلیارد ریال بوده است که افزایش تعداد این مجوزها نسبت به سالهای قبل بیانگر رغبت سرمایه‌گذاران برای ورود به بخش صنعت است. 

وی بیان کرد: با اجرای طرح‌های صنعتی در بخش‌های مختلف صنایع غذایی، شیمیایی، فلزی و فرآوری برای ۱۲ هزار و ۲۸۲ نفر در شهرستان سبزوار اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار اظهار داشت: همچنین در قالب فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان سبزوار در حوزه‌های صدور مجوز، امهال تسهیلات و جذب تسهیلات جدید بانکی بررسی شده است.

طلوع فکور افزود: علاوه بر بهره‌برداری از طرحهای شاخص صنعتی، احداث و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار، صدور مجوز آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، استقرار اداره گمرگ، دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن و نمایندگی استاندارد در این شهرستان طی سالهای اخیر محقق شده است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.