اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 فروردين 1401 / کد مطلب: 14719 / نظرات: 1


کارکنان نیروی انتظامی سبزوار حامی ۷۵ کودک یتیم شدند


کارکنان نیروی انتظامی سبزوار حامی ۷۵ کودک یتیم شدند
 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: همزمان با سالروز میلاد کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان حمایت از ۷۵ کودک یتیم را پذیرفتند.

محمد داورزنی افزود: کارکنان پلیس سبزوار در راستای اجرای طرح "اکرام  ایتام" با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) طی یک سال گذشته حمایت  ۲۵۵ کودک یتیم را بر عهده گرفتند.

وی اظهار داشت: انتظار می رود خیران و نیکوکاران با بهره‌گیری از فرصت ماه پرفضیلت رمضان و شب‌های قدر به کمک ایتام و مشمولان طرح محسنین بشتابند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: حامیان ۴۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به یتیمان و فرزندان محسنین در این شهرستان طی یک سال گذشته کمک کردند.

داورزنی با بیان اینکه هم اینک ۳۵۰ نفر در این شهرستان بدون حامی هستند، گفت: حامیان برای حمایت از فرزندان یتیم و محسنین می توانند به واحد ایتام سبزوار واقع در میدان دروازه عراق ساختمان قدیم کمیته امداد سبزوار مراجعه و یا با شماره  ۰۵۱۴۴۲۶۲۳۳۳ تماس بگیرند.

۲۴ هزار نفر از جمعیت شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در قالب ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانوار زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.