اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 فروردين 1401 / کد مطلب: 14705 / نظرات: 1


سبزوار اتوبوس گردشگری به راه انداخت


سبزوار اتوبوس گردشگری به راه انداخت
 رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سبزوار گفت: به منظور دسترسی آسان مسافران و گردشگران نوروزی به مکانهای تاریخی و دیدنی، فعالیت یک دستگاه اتوبوس گردشگری در این شهرستان آغاز شد.

محمدعلی ابراهیمی‌دوست  افزود: اتوبوس گردشگری هر روز در ۲ نوبت صبح و عصر از مبداء باغ ملی در مجاورت میدان حکیم سبزواری برای انتقال گردشگران به مقصد جاذبه های تاریخی و فرهنگی اقدام می کند. 
وی تصریح کرد: از همه شهروندان و علاقه مندان گردشگری در شهر تاریخی سبزوار دعوت می‌شود ضمن بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری این شهر از این تور گردشگری به صورت رایگان بهره مند شوند.

ابراهیمی دوست گفت: این  دستگاه اتوبوس با همکاری شورای اسلامی شهر سبزوار و سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سبزوار تجهیز و راه اندازی شده است. 

سبزوار از شهرهای تاریخی و فرهنگی در غرب این استان است که با بیش از ۹۰۰ اثر، ۶ موزه، جاذبه های طبیعی کوهستانی و کویری، بقاع متبرکه و تولید ۱۵ نوع صنایع دستی و سنتی ظرفیت قابل توجهی در عرصه گردشگری دارد. 
مجموعه تاریخی زعفرانیه، مساجد پامنار و جامع، آرامگاههای حاج ملاهادی سبزواری و کاشفی، مناره تاریخی خسروگرد و مصلای تاریخی بخشی از مکانهای دیدنی سبزوار هستند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.