اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 اسفند 1400 / کد مطلب: 14699 / نظرات: 1


کلینیک درمان ناباروری در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار راه‌اندازی شد


کلینیک درمان ناباروری در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار راه‌اندازی شد
رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت:پیرو ابلاغیه افزایش نرخ باروری و در راستای اجرای سیاستهای جمعیتی، کلینیک ناباروری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار آماده خدمت رسانی به زوجهای دچار مشکل ناباروری شده است.

دکتر علیرضا مسلم  افزود: در راستای حمایت مالی از زوجین نابارور و بهبود کیفیت خدمات ناباروری، زوجهای دارای شرایط، زیرپوشش خدمات سازمانهای بیمه گر هم قرار می گیرند و خدمات درمان ناباروری تحت پوشش بیمه شامل ویزیت و پیگیری و پاراکلینیک و دارو و لوازم مصرفی و اقدامات تشخیصی و درمانی برای زوجین نابارور طبق تعریف ارائه شده است.

وی ادامه داد: روش آی. یو. آی به عنوان یکی از روشهای کمک باروری در کلینیک ناباروری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار انجام می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: تمامی زوجهایی که مشکل ناباروری دارند می توانند در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته در نوبت صبح برای دریافت مشاوره و اقدامات درمانی به کلینیک ویژه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار مراجعه کنند.

مسلم افزود: در سالهای گذشته زوجهای دارای مشکل ناباوری غرب خراسان رضوی برای دریافت خدمات درمانی به مرکز استان و سایر استانها مراجعه می کردند که با راه اندازی کلینیک ناباروری در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار این مشکل تا حدود زیادی برطرف شده است.

۳۷ مرکز بهداشتی و درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب استان خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.