اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 19 بهمن 1400 / کد مطلب: 14696 / نظرات: 1


فرماندار جدید سبزوار معرفی شد


فرماندار جدید سبزوار معرفی شد  حسین ابراهیمی کردیانی در مراسمی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به عنوان فرماندار جدید شهرستان سبزوار معرفی شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان سبزوار با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: ملت ایران با پیروزی انقلاب، نظام جمهوری اسلامی بر مبنای حکومت مطلقه ولایت فقیه را پذیرفتند.

سید هادی طباطبایی افزود: انقلاب اسلامی با خون شهدا و ایثارگری رزمندگان به پیروزی رسید و همچنان به مسیر با عزت خود ادامه می دهد و ما به عنوان وارث این نظام باید در راستای آرمانهای انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

وی ادامه داد: دولتمردان نظام جمهوری اسلامی در دولت سیزدهم با شعار خدمتگزاری، فسادستیزی، عدالت محوری و کار جهادی و روحیه انقلابی پای کار آمده اند.  

او اضافه کرد: پس از  تغییرات در فضای سیاسی کشور و روی کار آمدن دولت سیزدهم، استانداری خراسان رضوی تلاش دارد بر اساس شاخصه ها و محورهای مورد توجه دولت، مدیران و مسوولانی در شان نظام جمهوری اسلامی البته با مشورت ائمه جمعه، نخبگان و صاحب نظران  انتخاب کند.

در پایان این مراسم حسین ابراهیمی کردیانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان سبزوار معرفی و از خدمات سید مجتبی علوی مقدم فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

از جمله سوابق حسین ابراهیمی کردیانی می توان به  فرمانداری شهرستان بجستان و خوشاب خراسان رضوی اشاره کرد.

سبزوار پس از مشهد و نیشابور، با ۲۸۵ هزار نفر جمعیت، سومین شهرستان پرجمعیت استان خراسان محسوب می‌شود و یکی از قطبهای دانشگاهی، صنعتی و کشاورزی این استان است این شهرستان تاریخی در ۲۴۹ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد/ ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.