اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 10 بهمن 1400 / کد مطلب: 14693 / نظرات: 2


تست‌های مثبت کرونا در غرب خراسان رضوی به ۴۲ درصد رسید


تست‌های مثبت کرونا در غرب خراسان رضوی به ۴۲ درصد رسید
رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: میزان تست‌های مثبت و قطعی کرونا در شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه در غرب خراسان رضوی طی یک هفته گذشته افزایش یافته و به ۴۲ درصد رسیده است.

دکتر علیرضا مسلم افزود: این در حالی است که آمار تست‌های مثبت و قطعی کرونا در هفته پیش از آن در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار کمتر از ۲۵ درصد بود.

وی تاکید کرد: دُز سوم واکسن کرونا می‌تواند میزان ایمنی فرد را در برابر سویه اومیکرون چندین برابر افزایش دهد، از این رو تزریق نوبت سوم این واکسن ضرورت دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: تمام افراد واجد شرایطی که سه ماه از تزریق نوبت دوم واکسن آنها گذشته باشد، می توانند به مراکز تجمیعی واکسیناسیون که تعداد آنها در حال افزایش است، مراجعه کنند.

دکتر مسلم افزود: تنها راه برون رفت از بحران کرونا علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده ار ماسک و واکسیناسیون افراد جامعه است که گردش ویروس در جامعه را از بین می برد.

۳۷ مرکز بهداشتی و درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب استان خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.