اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 15 آذر 1400 / کد مطلب: 14664 / نظرات: 0


۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار محرومیت‌زدایی به علوم پزشکی سبزوار اختصاص یافت


۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار محرومیت‌زدایی به علوم پزشکی سبزوار اختصاص یافت
 رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با ابلاغ سازمان برنامه و بودجه، ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار محرومیت‌زدایی برای اجرا و یا تکمیل طرحهای بهداشتی و درمانی این دانشگاه اختصاص یافته است.

دکتر علیرضا مسلم با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: با بهره‌ مندی از این اعتبار محرومیت زدایی، بخش عمده ای از طرح های بهداشتی و درمانی این دانشگاه، که به علت نبود اعتبارات لازم نیمه تمام مانده بود، تکمیل و مورد بهره ‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید پایگاه انتقال خون، تکمیل چهار مرکز خدمات جامع سلامت شهری سبزوار و چندین طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد از محل این اعتبارت انجام می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: طی سالهای گذشته ۱۰۱ هزار مترمربع فضای بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه در غرب خراسان رضوی احداث شده است.

دکتر مسلم اظهار داشت: ۶۱ هزار متر مربع از فضاهای بهداشتی و درمانی در حوزه علوم پزشکی سبزوار احداثی و ۴۰ هزار مترمربع بهسازی کامل بناهای موجود بوده است.

۳۷ مرکز بهداشتی و درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.