اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 30 آبان 1400 / کد مطلب: 14652 / نظرات: 0

فرماندار خوشاب:


بسیج حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است


فرماندار خوشاب در استان خراسان رضوی گفت: بسیج نهاد مقدسی است که با حضور در همه عرصه ها از هویت و دستاوردهای انقلاب اسلامی حراست و حفاظت می کند.

امان الله خدمتگزار عصر شنبه در دیدار با بسیجیان شهرستان خوشاب با گرامیداشت هفته بسیج افزود: بسیج یادگار امام راحل و مظهر اقتدار، خودباوری و خوداتکایی است و بسیجیان با حضور بدون چشم داشت در همه عرصه ها و میدان ها خدمات فراوان و شایسته در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ارائه می دهند.

وی ادامه داد: بسیج فراجناحی است و متعلق به هیچ گروه، نهاد یا جریان خاصی نیست که با خلوص و فداکاری به نظام و انقلاب اسلامی خدمت می کند و حضور بسیج در همه عرصه ها سبب افزایش مشارکت اجتماعی  در جامعه شده است.

فرماندار خوشاب با اشاره به نقش آفرینی بسیجیان در دوران دفاع مقدس گفت: بسیجیان با تفکری که امام خمینی (ره) به جامعه القا کرد کلاس های درس را رها و به جبهه های جنگ اعزام شدند.

وی افزود: بسیج در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و نیز جنگ نرم خدمات فراوان به نظام جمهوری اسلامی داشته است.

خدمتگزار ادامه داد: بسیج همواره هوشیار و بیدار است و با فرمان رهبر معظم انقلاب در حوزه های دفاعی و  امنیتی نیز برای آرامش مردم و ایجاد امنیت پایدار در کنار نیروهای مسلح  تلاش می کند.

وی با تاکید بر برگزاری پرشور برنامه های هفته بسیج و تجلیل از بسیجیان گفت: می توان برخی از طرحهای به ثمر نشسته عمرانی و خدماتی شهرستان را در این ایام مبارک به بهره برداری رساند.

فرماندار خوشاب با اشاره به فعالیت های بسیج در مقابله با شیوع کرونا افزود: برپایی رزمایش مواسات و همدلی، کمک خیران و بسیج همگانی در غلبه بر این ویروس صحنه هایی از تلاش بسیج در کنار مجاهدت های کادر  بهداشت و درمان بوده است.

وی ادامه داد: کنگره ملی ۱۶۰۰ شهید دیار سربداران، آیین های یادواره شهدا با رویکرد مردمی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی با هدف انتقال پیام شهدا با حضور راویان و ایثارگران محلی در این شهرستان برپا می‌شود.

خدمتگزار با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف گفت: با تسریع در علمک گذاری مناطق روستایی دره یام، گازرسانی به ۹۷ درصد روستاهای شهرستان خوشاب تا پایان سال جاری انجام می‌شود. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.