اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 24 آبان 1400 / کد مطلب: 14650 / نظرات: 0


خدمات درمانی به ۵ هزار بیمار دیابتی غرب خراسان رضوی ارائه شد


خدمات درمانی به ۵ هزار بیمار دیابتی غرب خراسان رضوی ارائه شد
 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: از ابتدای امسال خدمات درمانی با تعرفه دولتی به پنج هزار بیمار مبتلا به دیابت در شهرستان های زیر پوشش این دانشگاه شامل جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و سبزوار در غرب استان خراسان رضوی ارائه شده است.

دکتر فاطمه نوده روز دوشنبه به مناسبت هفته ملی دیابت در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پنج هزار بیمار دیابتی در غرب خراسان رضوی زیر پوشش خدمات این دانشگاه قرار دارند که خدمات مورد نیاز خود را با تعرفه دولتی دریافت می کنند.

وی ادامه داد: به منظور ارائه خدمات پزشکی، پرستاری و آموزشی به بیماران دیابتی، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی و انجمن دیابت در شهرستان سبزوار راه‌اندازی شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: غربالگری دیابت برای افراد بالای ۳۰ سال در مناطق روستایی و شهری سبزوار به صورت رایگان انجام می‌شود و بیماران دیابتی از سوی پزشکان در مراکز خدمات جامع سلامت مورد مراقبت و درمان قرار می‌گیرند.

۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت حدود نیم میلیون نفری ساکن شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.