اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 مهر 1400 / کد مطلب: 14624 / نظرات: 0

فرماندار:


مشکل تامین برق ناحیه صنعتی داورزن رفع می‌شود


مشکل تامین برق ناحیه صنعتی داورزن رفع می‌شود
فرماندار داورزن گفت: در راستای تحقق مصوبات سفر استاندار خراسان رضوی به این شهرستان مقرر شد مشکلات تامین برق ناحیه صنعتی این منطقه از طریق احداث پست ۱۳۲ کیلوولت توسط شرکت برق منطقه‌ای استان رفع شود.

حسین اسداللهی اظهار داشت: یکی از مصوبات سفر استاندار خراسان رضوی به داورزن امضای تفاهم نامه تامین برق ناحیه صنعتی این شهرستان با هدف توسعه واحدهای صنعتی بود.

وی تصریح کرد: با توجه به توافقات انجام شده بین نمایندگان شهرستان‌های غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی و نشست هماهنگی سفر استاندار در ارتباط با تامین برق شهرک صنعتی داورزن در سال جاری، کار احداث این پست برق آغاز می شود.

فرماندار داورزن گفت: در این راستا مقرر شد تامین برق هشت مگاوات ناحیه صنعتی داورزن از طریق پست ۱۳۲ کیلوولتی شهرستان توسط شرکت برق منطقه ای صورت پذیرد و ۲ دستگاه فیدر فشار متوسط جدید نیز در این پست برای تامین برق ناحیه صنعتی منطقه در نظر گرفته شود.

اسداللهی افزود: برآورد هزینه ۲ دستگاه فیدر به همراه عملیات ساختمانی مورد نیاز به میزان ۲۳ میلیارد ریال است که مقرر شد شرکت شهرک های صنعتی استان حداکثر طی یک ماه بعد از امضای تفاهم نامه،  مبلغ فوق را به شرکت برق منطقه ای پرداخت کند.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به توافقات انجام شده، شرکت شهرک های صنعتی متعهد به انجام شبکه ای دومداره به طول تقریبی ۱۴ هزار و ۶۰۰ متر و شبکه دومداره فشار متوسط زمینی به طول ۴۰۰ متر از محل پست شهرک صنعتی داورزن تا شهرک صنعتی شهرستان و نصب تجهیزات حفاظتی شده است.

فرماندار داورزن افزود: بر این اساس، شرکت توزیع نیروی برق استان به نیابت از شرکت شهرک های صنعتی نسبت به احداث خطوط، نصب تجهیزات و انتخاب پیمانکار اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: فرمانداری داورزن پیگیری و اقدامات لازم را از طریق شورای تامین برای معارضان احتمالی پروژه و صدور مجوزهای قانونی آزادسازی مسیر تعهد کرده است.

سفر پنجم شهریورماه استاندار خراسان رضوی به شهرستان داورزن در غرب استان، ۶۳ مصوبه در بخش‌های اقتصادی، عمرانی، زیرساختی، توسعه شهری و روستایی و کمک به محرومان به همراه داشت.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.