اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 مهر 1400 / کد مطلب: 14616 / نظرات: 0

استاندار خراسان رضوی:


ارتقای زیرساخت‌ها زمینه‌ساز توسعه روستایی است


ارتقای زیرساخت‌ها زمینه‌ساز توسعه روستایی است
استاندار خراسان رضوی گفت: ارتقای زیرساخت‌ها زمینه‌ساز توسعه پایدار روستاها است و در این راستا مشکلات این مناطق استان بر اساس اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی هدفمند برطرف می‌شود.

محمدصادق معتمدیان روز جمعه در سفر به شهرستان ششتمد در جمع مردم شهر شامکان، اظهار داشت: موضوع آب شرب، راههای ارتباطی، گازرسانی به ۱۰ روستای این منطقه و ارتقای ادارات مرکز این بخش تازه تاسیس از مهمترین خواسته ها و مطالبات بحق مردم این منطقه است.

وی اظهار داشت: در نشست جمع بندی مشکلات ششتمد، مطالبات مردم بخش شامکان همچون سایر مناطق شهرستان بررسی و در اولویت کار مدیران قرار خواهد گرفت.

معتمدیان افزود: به برکت انقلاب اسلامی توجه و توسعه مناطق روستایی  شتاب گرفته است چنانکه در این مسیر روستاهایی که محرومیت بیشتری داشته اند از خدمات بیشتری بهره مند شده اند.

وی اضافه کرد: در کنار ارتقای زیرساخت‌ها در مناطق روستایی یک موضوع مهم توجه به اشتغال جوانان است که این موضوع متناسب با ظرفیت‌های بخش کشاورزی، دامپروری و سایر بخش‌ها از طریق ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم نمودن تسهیلات ارزان قیمت مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفر خود به شهرستان‌های این استان صبح روز جمعه وارد شهرستان ششتمد شد.

حضور در گلزار شهدای شهر ششتمد، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور در نماز جمعه، ملاقاتهای مردمی و نشست جمع‌بندی برخی از برنامه های سفر استاندار خراسان رضوی در این شهرستان است.

استاندار خراسان رضوی در سفر به ششتمد با مردم بخش شامکان و روستاهای شهرسوخته و چاه‌سوخته دیدار  و با مردم و مسوولان شهرستان گفتگو خواهد کرد.

سفرهای ماه‌های اخیر استاندار خراسان رضوی به مناطق مختلف استان برای بررسی میدانی، آگاهی از درخواستها و نظرات ساکنان شهرها و روستاها، بازدید از طرحهای عمرانی در حال اجرا، دیدار با خانواده‌های شهدا و همچنین افتتاح طرحهای مختلف بوده است.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع دارای ۲۴ هزار نفر جمعیت است. این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.