اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 17 شهريور 1400 / کد مطلب: 14579 / نظرات: 0

فرماندار:


ظرفیت‌های ورزشی سبزوار نیازمند توجه بیشتر است


ظرفیت‌های ورزشی سبزوار نیازمند توجه بیشتر است
معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: این شهرستان یکی از قطب‌های ورزش استان به شمار می‌رود و ظرفیت‌های ورزشی آن نیازمند توجه بیشتر است.

سیدمجتبی علوی‌مقدم روز سه‌شنبه در مراسم معرفی رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار افزود: این شهرستان در رشته های مختلف ورزشی همچون هندبال، کشتی، دو و میدانی، فوتسال، پاورلیفتینگ، بدنسازی و پرورش اندام و والیبال نشسته از جایگاه والایی برخوردار است.

وی ادامه داد: ساختمان اداره ورزش و جوانان سبزوار و تجهیزات آن در شان و جایگاه این شهرستان نیست و باید نوسازی شود.

فرماندار ویژه سبزوار با بیان اینکه دامنه اختیارات مدیران شهرستانی باید بیشتر شود گفت: رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان باید از اختیارات کافی برای توسعه ورزش و رفع مشکلات برخوردار باشد.

وی افزود: یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان، توجه به حوزه جوانان است که این موضوع تا حدودی مورد غفلت قرار گرفته و باید بستری فراهم شود که استعدادهای جوانان در بخش های مختلف با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاهها شناسایی شود.

علوی مقدم ادامه داد: با توجه به گسترش فضای مجازی، یکی از آسیب های کنونی آسیب فرهنگی است که باید با فرهنگسازی، مدیریت و آموزش های لازم این فضا تبدیل به فرصت شود.

در این مراسم حسین شهابی به عنوان رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار معرفی و از خدمات مجید نصرالله زاده قدردانی شد.

بیش از ۶ هزار ورزشکار در ۳۸ هیات ورزشی شهرستان سبزوار سازماندهی شده اند که در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی فعالیت دارند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.