اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 شهريور 1400 / کد مطلب: 14570 / نظرات: 0


دستگاه‌های اجرایی سبزوار موظف به رفع موانع واحدهای تولیدی هستند


دستگاه‌های اجرایی سبزوار موظف به رفع موانع واحدهای تولیدی هستند
 معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: دستگاههای اجرایی شهرستان وظیفه دارند در کنار حمایت از سرمایه گذاری، نسبت به رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی اقدام کنند.

سیدمجتبی علوی مقدم  در حاشیه بازدید از صنایع بخش کشاورزی سبزوار افزود: رفع موانع تولید از واحدهای صنعتی مستلزم هماهنگی، همراهی و مشارکت تولیدکنندگان و صاحبان واحدهای تولیدی با اداره های مرتبط است.

وی اضافه کرد: باید ضمن رعایت ضوابط و مقررات قانونی با هماهنگی و هم افزایی از فرصت های در اختیار، برای کمک به چالش واحدهای تولیدی و رفع موانع موجود استفاده بهینه شود.

فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به این که کمیته عارضه‌یابی و رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی در این شهرستان فعال است افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان و بانک ها کمک کنند چرخ هیچ کارخانه و واحد صنعتی از حرکت باز نماند.

علوی مقدم یکی از ظرفیت های سبزوار را گردشگری کشاورزی در برخی از مناطق آن دانست و گفت: این نوع کشاورزی ‌یکی از فعالیت‌های جدید است که در کنار جذب گردشگران به کشاورزان و دامداران در رسیدن به یک الگوی کسب درآمد ثانویه کمک می‌کند.

وی ادامه داد: هدف از بازدید واحدهای تولیدی و صنعتی علاوه بر آشنایی با ظرفیتهای شهرستان سبزوار لمس مشکلات صنعتگران از نزدیک و تلاش برای رفع آن موارد است.

۳۵ هزار هکتار کشتزار، ۱۶ هزار هکتار عرصه باغی با فعالیت ۲۰ هزار بهره‌بردار در بخش کشاورزی سبزوار دایر است.

این شهرستان به عنوان قطب تولید زیره، پنبه، جو و گندم در خراسان رضوی سالانه ۱۵۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی تولید و روانه بازار می‌کند.  




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.