اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 8 شهريور 1400 / کد مطلب: 14562 / نظرات: 0


بهره‌برداری از ۱۴ طرح عمرانی و فرهنگی در داورزن


بهره‌برداری از ۱۴ طرح عمرانی و فرهنگی در داورزن  فرماندار داورزن گفت: همزمان با هفته دولت ۱۴ طرح عمرانی، فرهنگی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی در این شهرستان غربی خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

حسین اسداللهی  با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: این طرحها شامل سالن ورزشی، گازرسانی به بخش صنایع، مسکن مددجویان کمیته امداد امام(ره)، سامانه های آبیاری نوین و مرمت قنوات بخش کشاورزی بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین موسسه فرهنگی و هنری ندای سربداران در روستای "صدخرو" این شهرستان با هدف ارائه خدمات مشورتی در زمینه مدیریت امور فرهنگی، هنری، مطبوعات و سینمایی، ارائه خدمات پیمان مدیریت برای اجرای پروژه های فرهنگی و هنری فعال شد.

فرماندار داورزن با اشاره به برکات سفر اواخر هفته گذشته استاندار خراسان رضوی به این شهرستان گفت: دستاورد این سفر ۵۰ مصوبه در بخش‌های اقتصادی، عمرانی، زیرساختی، مدیریت شهری و روستایی بود که پیگیری و تحقق آنها در دستور کار قرار گرفته است.

اسداللهی افزود: همچنین در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان داورزن با حضور استاندار خراسان رضوی ۲۰ برنامه اقتصادی تصویب شده که با رفع این موانع، توسعه شهرستان شتاب می گیرد.

شهرستان ۲۱ هزار نفری داورزن با ۲ بخش، چهار دهستان و ۲ شهر در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.