اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 9 دي 1390 / کد مطلب: 1456 / نظرات: 0

امام جمعه خوشاب :


مردم بصیر ایران اسلامی در حماسه 9 دی بساط فتنه گران را جمع كردند.


مردم بصیر ایران اسلامی در حماسه 9 دی  بساط فتنه گران را جمع كردند  امام جمعه شهرستان خوشاب گفت: مردم بصیر ایران اسلامی در حماسه 9 دی به میدان آمده و بساط فتنه گران را جمع كردند. 
  
حجت الاسلام و المسلمین 'رمضانعلی ثباتی مقدم' در خطبه های این هفته نماز جمعه خوشاب، افزود: فتنه گران و ایادی آنها در عاشورای سال 88 به قرآن ، مساجد ، حسینیه ها و اموال عمومی اهانت كرده و ستون عظیم خیمه انقلاب را مورد اهانت قرار دادند.

وی 9 دی را سالروز خلق حماسه ای ماندگار توسط ملت ایران و روز بیعت با ولایت معرفی كرد.

خطیب جمعه خوشاب در ادامه با اشاره به فرموده ای از مقام معظم رهبری گفت: اسلام با پایه ها و مبانی استكبار یعنی ظلم ، تجاوز و اشغالگری مبارزه می كند و به همین علت زورگویان جهان از نفس گرایش ملت ها به اسلام وحشت دارند.

وی همچنین با اشاره به حوادث خونین عراق ، افزود: آمریكایی ها عراق را پس از سالها اشغال ترك كرده و چندین میلیون شهید ، كودك یتیم و آواره به جا گذاشته و موجب عقب ماندن عراق و غارت ذخایر نفتی آنها شدند.

وی با بیان اینكه آنها هنوز هم اجازه اداره كشور توسط دولت مردمی عراق را نمی دهند، افزود: این ناامنی ها و ترورها در عراق هم به خاطر این است كه بگویند اینها توانایی اداره خود را ندارند.

حجت الاسلام ثباتی مقدم در بخشی از سخنانش با اشاره به سالروز شهادت عمار یاسر ، وی را شهید راه ولایت و وفاداری به امیر المومنین (ع) معرفی كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.