اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 7 شهريور 1400 / کد مطلب: 14551 / نظرات: 0


۹ طرح عمرانی در جوین خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید


۹ طرح عمرانی در جوین خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید
 ۹ طرح عمرانی همزمان با ششمین روز از هفته دولت، با هزینه ۳۰۱ میلیارد ریال در شهرستان جوین واقع در خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

فرماندار جوین  در مراسم بهره برداری از این طرحها  افزود: خط تولید لوله های کشاورزی با هزینه ۱۴۰ میلیارد ریال و طرح گاز کشی به هفت واحد صنعتی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال برخی از  این طرح هاست.

حسین جمشیدی افزود: بهره برداری از یک واحد گلخانه با مساحت سه هزار متر مربع با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، طرح بهسازی و نوسازی شبکه برق شهرستان به نمایندگی از ۱۰ طرح اجرا شده با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و طرح لوله کشی بین مزارع با هزینه ۱۴ میلیارد ریال از دیگر این طرح هاست.

وی ادامه داد: طرح توسعه مخابرات شهرستان به منظور ارتقای سرعت و خدمات اینترنتی با اعتبار یک میلیارد ریال، ۲  طرح مسکن روستایی با هزینه سه میلیارد ریال و یک طرح دامداری با هزینه ۱۸ میلیارد ریالی بخش خصوصی سایر طرحهای به ثمر نشسته هفته دولت در جوین است.

فرماندار جوین گفت: در مجموع  ۳۱ طرح عمرانی، صنعتی و خدماتی با هزینه ۳۵۷ میلیارد ریال طی هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

شهرستان جوین با بهره مندی از کارخانه پارس فولاد، شرکت ماشین‌های الکتریکی و کارخانه اسید سیتریک یکی از قطب‌های صنعتی خراسان رضوی به شمار می رود.

این شهرستان با بیش از ۵۰ هزار هکتار زمین قابل کشت زراعی و باغی یکی از قطب‌های‌ کشاورزی در تولید محصولات راهبردی همچون چغندرقند، گندم و دانه روغنی کلزا نیز هست.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.