اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 7 شهريور 1400 / کد مطلب: 14545 / نظرات: 0


سفر استاندار خراسان رضوی به داورزن ۶۰ مصوبه داشت


سفر استاندار خراسان رضوی به داورزن ۶۰ مصوبه داشت
 سفر روز جمعه استاندار خراسان رضوی به شهرستان "داورزن" در غرب این استان ۶۰ مصوبه به همراه داشت.

استاندار خراسان رضوی در نشست جمع‌بندی سفر به داورزن گفت: این مصوبات در بخش‌های اقتصادی، عمرانی، زیرساختی، مدیریت شهری و روستایی و کمک به محرومان به تصویب رسیده‌اند.

محمدصادق معتمدیان افزود: طی سفر یک روزه به این شهرستان، بازدیدهایی از روستاها و ۲ منطقه شهری ریوند و داورزن و طرح های نیمه تمام انجام شد و نشست هایی نیز با مردم برگزار گردید.

وی ادامه داد: حاصل  نشست جمع بندی با حضور مسوولان استانی و شهرستان داورزن ۶۰ مصوبه  اقتصادی و عمرانی بود که بر اساس زمان‌بندی و تکالیف دستگاههای اجرایی تا پایان سال جاری اجرایی می شود.

معاون استاندار خراسان رضوی نیز گفت: در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان داورزن ۲۰ مصوبه اقتصادی برای این شهرستان تصویب شد.

مرتضی اشرفی افزود: بر اساس این مصوبات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی داورزن با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد با هدف بهره برداری طی تفاهمنامه با بانک های ملی و صنعت و معدن تامین اعتبار می شوند.

وی ادامه داد: احداث شهرک های گلخانه ای و کشاورزی و احیای واحدهای صنعتی غیر فعال بخش کشاورزی از دیگر مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در داورزن بود.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: وجود ۳۰ طرح با میانگین پیشرفت فیزیکی ۴۶ درصد در بخش های کشاورزی، دامپروری و صنعت با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد ریال بیانگر رشد سرمایه گذاری در شهرستان داورزن است.

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفرهای شهرستانی خود روز جمعه به شهرستان داورزن این استان سفر کرد.

بهره برداری از چند طرح عمرانی در شهر ریوند داورزن، بازدید از مناطق روستایی این شهرستان، گفتگو با مردم و مسوولان محلی، دیدار با خانواده معظم شهدا، ملاقاتهای مردمی و نشست جمع‌بندی از جمله برنامه های سفر استاندار خراسان رضوی به داورزن بود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.