اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 9 دي 1390 / کد مطلب: 1454 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن :


ملت ایران در 9دی نشان داد كه فلسفه انقلاب به اسلامیت آن است


ملت ایران در 9دی نشان داد كه فلسفه انقلاب به اسلامیت آن است  امام جمعه بخش داورزن سبزوار گفت : ملت ایران در یوم الله نهم دیماه به جهانیان نشان داد كه فلسفه وجودی انقلاب ایران به اسلامیت آن است . 
  
حجت الاسلام ' محمود مداحی' در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش داورزن افزود : هوشیاری و بصیرت مردم در نهم دیماه پیامی بود كه جهانیان را به تعظیم واداشت.

وی بصیرت و تیز بینی مردم ایران را مهمترین دستاورد این روز بیان كرد و گفت : تحلیلگری مناسب مردم از وقایع نشان داد كه مردم دارای شعور سیاسی بالایی بوده و حتی از خواص هم جلوتر هستند.

وی عبرت آموزی از حوادث دوران امامت حضرت علی (ع) و عاشورای حسینی را از دیگر دستاوردهای این روز عنوان كرد و گفت : زمان شناسی و موقعیت سنجی مردم در خلق این حماسه بزرگ ماندگار شد.

امام جمعه بخش داورزن با اشاره به جریان شناسی ملت، افزود: ملت بخوبی دانست كه باید با حضور جهادی همگام با ولایت فقیه در عرصه های مختلف حضور داشته باشد.

وی در ادامه به تحلیل دوران پس از انتخابات 88 و دوران امامت حضرت علی (ع) پرداخت و گفت: كسانی همچون طلحه و زبیر بر حقانیت حضرت علی(ع) اعتقاد داشتند ولی برای حب دنیا و ریاست همه چیز را زیر پا گذاشتند.

حجت الاسلام و المسلمین مداحی از طلحه و زبیر به عنوان خواص یاد كرد و افزود: : متاسفانه علیرغم شناخت آنان از مواضع حضرت علی (ع) حاضر به ادامه پیمان با ایشان نشدند كه البته منفور مردم هم شدند.

وی با اشاره به وقایع فتننه 88 گفت : ناگفته های فراوانی از این رخداد هنوز در بین مردم روشن نشده تا چهره ننگین استكبار و عمال داخلی آنان بیشتر نشان داده شود.

وی استفاده از نمادهای مقدس در اسلام توسط گروه نفاق را خاطر نشان شد و بیان كرد : رنگ سبز تا زمانی زیبا و جلوه گر خواهد بود كه نماد مظلومیت ائمه اطهار و سید الشهدا (ع) باشد و وقتی بر دست دختركان بزك كرده نمایان شود قطعا منفور و ابزار شیطانی خواهد بود.

حجت الاسلام مداحی با اشاره به سران فتنه و خواست مردم برای برخورد با آنان، گفت : اینان از نظر ملت ایران مردگان سیاسی هستند و ارزش محاكمه و برخورد با آنان توسط ملت وجود ندارد.

وی همچنین به مناسبت های روز از جمله میلاد با سعادت امام موسی بن جعفر(ع) اشاره و بیان كرد: سخاوت و دانایی از صفات برجسته این امام بزرگوار بود كه بیش از 14 سال از عمر شریف خود را در زندانهای حكام عباسی گذراند.

داورزن از بخش های تابعه سبزوار در محور شاهرود – مشهد و ورودی استان خراسان رضوی واقع است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.