اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 30 ارديبهشت 1400 / کد مطلب: 14536 / نظرات: 0


سفر استاندار خراسان رضوی به جغتای ۳۵ مصوبه داشت


سفر استاندار خراسان رضوی به جغتای ۳۵ مصوبه داشت
سفر استاندار خراسان رضوی به جغتای و نشست با مسوولان و مدیران این شهرستان ۳۵ مصوبه داشت.

استاندار خراسان رضوی در نشست جمع‌بندی این سفر در جمع مسوولان استانی و شهرستانی جغتای گفت: مصوبات سفرهای شهرستانی با هدف توسعه مناطق مختلف استان و رفع سریعتر مشکلات مردم انجام می شود.

محمدصادق معتمدیان افزود: از طریق سفرهای شهرستانی اولویت مشکلات مردم احصا می شود و با تعامل خوب ایجاد شده در استان و ظرفیت نمایندگان و مدیران دستگاههای اجرایی گام های موثری برای  رفع مشکلات برداشته می شود.

وی با اشاره به ظرفیت مناطق روستایی شهرستان جغتای ادامه داد: عمده روستاهای این منطقه  شرایط مناسبی برای توسعه صنعت دامپروری و سرمایه گذاری در حوزه صنایع فرآوری و تبدیلی یخش کشاورزی و دامپروری دارند.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر حمایت از روستاییان به عنوان کانونهای اقتصاد مقاومتی گفت: به طرح‌های دارای توجیه اقتصادی در بخش های کشاورزی و دامی تسهیلات ارزان قیمت تا سقف ۳۰ میلیارد ریال پرداخت می شود.

دیدار با خانواده‌های شهدا، سفر به مناطق شهری و روستایی، ملاقات‌های مردمی و نشست جمع‌بندی از جمله برنامه‌های سفر نیم روزه معتمدیان به شهرستان جغتای بود.

سفرهای شهرستانی ۲ ماه اخیر استاندار خراسان رضوی برای بررسی میدانی وضعیت استان، آگاهی از درخواستها و نظرات ساکنان روستایی و شهری خراسان رضوی، بازدید از طرحهای عمرانی در حال اجرا، دیدار با خانواده‌های شهدا  و افتتاح طرحهای به ثمر نشسته بوده است.

کارخانه فروکروم و معادن سنگ آهن، منگنز، کرومیت، مس و سیلیس بخشی از ظرفیت‌های بخش صنعت و معدن شهرستان جغتای است.

جغتای دارای ۲۳ هزار هکتار زمین کشاورزی و باغی است و ۹ هزار بهره بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری و دامداری این شهرستان فعال هستند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.