اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 25 فروردين 1400 / کد مطلب: 14506 / نظرات: 0


درآمد شرکت پست سبزوار به میزان چشمگیری افزایش یافت


درآمد شرکت پست سبزوار به میزان چشمگیری افزایش یافت
رییس اداره پست سبزوار حجم افزایش درآمد این اداره را چشمگیر توصیف و بیان کرد: درآمد حاصله پست در این شهرستان ظرف یک سال اخیر به میزان ۵۵ درصد نسبت به سال قبل بیشتر شده است.

علی شکوری‌پور افزود: افزایش حجم درآمد شرکت پست سبزوار واقع در غرب خراسان رضوی ظرف این مدت به حدی بوده که حتی  پنج درصد از درآمد شرکت پست استان فراتر رفته است.

وی ادامه داد: پست شهرستان سبزوار ظرف یک سال اخیر ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال درآمد کسب کرد که ۱۳ میلیارد ریال بیشتر از درآمد پارسال این شرکت است.

رییس اداره پست سبزوار گفت: ترافیک جا به‌ جایی مرسولات و افزایش خریدهای اینترنتی شهروندان در پی شیوع ویروس کرونا برخی از عوامل افزایش درآمد پست سبزوار بوده است.

شکوری پور افزود: پست شهرستان سبزوار در ترافیک مرسولات نیز رشد چشمگیری داشته به طوری که طی سال ۹۹ در مجموع ۴۹۹ هزار و ۳۸۰مرسوله پستی شامل معمولی، سفارشی و پیشتاز  را جا به جا کرده است.

وی ادامه داد: اداره پست شهرستان سبزوار به شهرستان‌های سبزوار، داورزن، خوشاب و ششتمد نیز خدمات  پستی ارائه می دهد.

رییس اداره پست سبزوار گفت: یکی از رویکردهای اداره پست این شهرستان نگاه لجستیک و فراهم کردن بستر فضای مجازی و خرید اینترنتی بوده است که از بستر و درگاه اداره پست محصولات بومی شهرستان به سراسر کشور ارسال می شود.

اداره پست سبزوار علاوه بر تشکیلات مرکزی، چهار واحد پستی، ۳۸ دفتر پیشخوان و ۸۰ دفتر آی.سی.تی فعال در روستاهای این شهرستان دارد. 

مرکز شهرستان ۲۸۲ هزار نفری سبزوار در فاصله ۲۳۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

حدود ۶۰ هزار نفر از جمعیت سبزوار در ۱۶۹ روستای این شهرستان سکونت دارند. سبزوار مرکب از ۲ بخش "مرکزی و روداب" است. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.