اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 30 اسفند 1399 / کد مطلب: 14492 / نظرات: 0


۱۱۳ میلیارد ریال بیمه بیکاری در سبزوار پرداخت شد


۱۱۳ میلیارد ریال بیمه بیکاری در سبزوار پرداخت شد
 رییس تامین اجتماعی سبزوار گفت: ۱۱۳ میلیارد ریال در ماه‌های گذشته به مشمولان بیمه بیکاری این شهرستان، که عمدتا به دلیل شیوع کرونا کار خود را از دست داده بودند، پرداخت شد.

حمیدرضا امینیان  اظهار داشت: میانگین بیمه بیکاری ناشی از کرونا در یک ماه گذشته در شهرستان سبزوار ۶۴۱ نفر بوده است که مشمول دریافت بیمه بیکاری شده‌اند.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح تحول دیجیتالی سازمان تامین اجتماعی، هم اینک ۲۳ خدمت غیرحضوری در تامین اجتماعی سبزوار به شهروندان ارایه می شود که ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی، استعلام دریافت مستمری و بیمه شدگان، امکان مشاهده جزییات محاسبه و گردش حساب بدهی، انعقاد قرارداد و دریافت حق بیمه حرفه ها و مشاغل آزاد از آن جمله است.

رییس تامین اجتماعی سبزوار گفت: تعداد بیمه‌شدگان این شعبه هم اینک به ۴۸ هزار و ۱۲۲ نفر رسیده است که با احتساب افراد تبعی آنان، جمعیت بیمه‌شده این شهرستان به ۱۳۲ هزار و ۳۳۳ نفر می رسد.

امینیان افزود: همچنین تعداد مستمری‌بگیران شعبه تامین اجتماعی سبزوار ۱۱ هزارو ۷۳۹ نفر است که با احتساب افراد تبعی به ۲۶ هزار نفر افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: بیمه‌شدگان اصلی شعبه تامین اجتماعی سبزوار شامل بیمه اجباری، حرف و مشاغل آزاد، بیمه اختیاری، زنان خانه دار، کارگران ساختمانی، رانندگان، قالیبافان، سایر بیمه‌شدگان و گروه‌های توافقی است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.