اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 30 اسفند 1399 / کد مطلب: 14490 / نظرات: 0


بازدید از بناهای تاریخی سبزوار بارعایت پروتکلهای بهداشتی امکانپذیر است


بازدید از بناهای تاریخی سبزوار بارعایت پروتکلهای بهداشتی امکانپذیر است
فرماندار ویژه سبزوار گفت: بازدید از بناهای تاریخی سبزوار در ایام تعطیلات نوروزی، تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

سیدمجتبی علوی مقدم شامگاه پنجشنبه در دیدار با اصحاب رسانه این شهرستان افزود: سفر گردشگران و مسافران به این شهرستان منوط به تصمیم دانشگاه علوم پزشکی و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است که تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میسر خواهد بود.

وی تصریح کرد: هم اینک سبزوار به لحاظ کرونایی در وضعیت زرد قرار دارد که در صورت بروز تغییرات، شرایط و ضوابط سفر مسافران نوروزی به این شهرستان نیز تغییر خواهد کرد.

وی با اشاره به جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی سبزوار گفت: از گردشگری اسلامی و توریسم اسلامی در این شهرستان حمایت می شود و زیرساخت‌های مورد نیاز در این حوزه نیز فراهم می شود.

فرماندار سبزوار با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های این شهرستان رونق صنعت و تولید است، گفت: به منظور تسریع این روند برای استعلام‌ها زمان گذاشته شده و پنجره واحد به منظور تسهیل فرآیند صدور پروانه ایجاد شده است.

وی در باره تامین کالای مورد نیاز شهروندان در ایام نوروز نیز افزود: کالاهای اساسی مردم به اندازه کافی فراهم و ذخیره سازی شده و هیچ جای نگرانی از این بابت وجود ندارد.

علوی مقدم افزود: بروز برخی مشکلات در زمینه تامین روغن و مرغ در شهرستان نیز نه به علت کمبود، که بر اثر مشکلات توزیع است و باید با افزایش و تداوم نظارت‌ها، مانع سوء استفاده برخی سودجویان از  این بازار شد.

فرماندار سبزوار با تاکید بر افزایش گشت‌های دستگاه‌های نظارتی در سطح بازار ادامه داد: حضور ملموس بازرسان در بازار، آرامش و اطمینان شهروندان را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در توسعه شهرستان، افزود: خبرنگاران، سفیران صالح و بازوان توانمند مدیریتی هستند که باید با اطلاع رسانی درست و به هنگام، نقش سازنده خود را ایفا کنند.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.