اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 9 دي 1390 / کد مطلب: 1449 / نظرات: 0

امام جمعه موقت سبزوار:


9 دی روز حضور به موقع مردم در دفاع از اسلام و ولایت است


9 دی روز حضور به موقع مردم در دفاع از اسلام و ولایت است  امام جمعه موقت سبزوار در سالروز 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: 9 دی روز حضور به موقع مردم در دفاع جانانه از اسلام و ولایت است.
  
 
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام 'محمد سلیمانی' در خطبه های این هفته نماز جمعه سبزوار، 9 دی را روز تجلی عقیده و ایمان مردم و تجلی وحدت در محور ولایت معرفی كرد.

وی افزود: ملت ایران در این روز با حضور به موقع در میدان اعلام كردند ما از پیروان مكتب حسین (ع ) و عاشورایی هستیم.

وی گفت: متكی بودن به مبانی ارزشی، اعلام جدی مقابله با طاغوتیان و عقب نشینی به یكباره استكبار جهانی از دیگر ویژگی های 9 دی 88 است.

سلیمانی با بیان اینكه در حماسه 9 دی ، عاشورا به كمك مردم آمد افزود: مردم در روز 9 دی 88 در خانه ها ننشستند بلكه به خیابان ها آمده و با رهبر بیعت كردند و شعار حمایت از ولایت سر دادند.

وی واقعه عاشورا و حضور دیر هنگام برخی در كربلا برای حمایت از حضرت اباعبدالله (ع) را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید دقت داشته باشیم كه اگر برخی كارها به موقع انجام نشود نتیجه نمی دهد.

وی با تاكید بر اطاعت به موقع از فرمان رهبری افزود: در واقعه عاشورا عده ای همچون توابین به موقع برای یاری حضرت امام حسین (ع) حضور نیافتند و امام زمان خود را تنها گذاشتند كه این مباحث باید تحلیل شود.

امام جمعه موقت سبزوار در بخشی دیگر از خطبه ها با توصیه به تقوای الهی و نظم در زندگی و كارهای اجتماعی ، ایجاد قوه تشخیص و معلومات فوق معلومات انسانی را از ثمرات تقوا دانست. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.