اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 10 اسفند 1399 / کد مطلب: 14479 / نظرات: 0


کودک‌ آزاردیده در سبزوار تحت عمل جراحی قرار گرفت


کودک‌ آزاردیده در سبزوار تحت عمل جراحی قرار گرفت
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: کودک ‌آزاردیده که هفته گذشته مورد شکنجه پدر قرار گرفته بود در بیمارستان امدادی شهید بهشتی این شهر تحت عمل جراحی قرار گرفت.

دکتر محمد باقرزاده افزود: در این عمل جراحی انگشت پنچم پای راست این کودک به علت جراحت شدید قطع و انگشت چهارم آن حفظ شد و این کودک هم اکنون تحت مراقبت شدید درمانی قرار دارد و حال وی مساعد است.

وی ادامه داد: اندام های پای این کودک نیز که دچار جراحت شده بود با انجام فیزیوتراپی‌های مستمر تسکین یافته است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این کودک ‌آزاردیده از همان لحظاتی که مورد شکنجه قرار گرفته بود پرخاشگر و بی قرار بود که با اقدامات به موقع روانپزشکی و مشاوره ای شرایط روحی وی بهبود یافته است.

سرپرست اداره بهزیستی سبزوار نیز گفت: این پسربچه که هفته گذشته توسط پدر و نامادری در یکی از مناطق شهرستان ششتمد مورد شکنجه شدید قرار گرفته بود هم اینک در بیمارستان امدادی سبزوار بستری و تحت درمان است.

حسین دولت آبادی افزود: اطلاع رسانی به موقع و احساس مسوولیت همسایگان موجب دخالت بهزیستی و دادستانی در زمینه این کودک آزاری شد.

وی ادامه داد: کارشناسان اورژانس اجتماعی برای بررسی وضعیت کودک‌ آزاردیده و روشن شدن ابعاد موضوع وارد عمل شده‌اند.

سرپرست اداره بهزیستی سبزوار گفت: اعتیاد والدین به مواد مخدر عامل نخست کودک آزاری در این شهرستان است و پس از آن آسیب‌های اجتماعی، اختلالات روانی و طلاق از دیگر علل آزار کودکان به شمار می‌روند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.