اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 27 بهمن 1399 / کد مطلب: 14476 / نظرات: 0


سه میلیارد ریال تسهیلات به مراکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری پرداخت شد


سه میلیارد ریال تسهیلات به مراکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری پرداخت شد
رییس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: سه میلیارد ریال تسهیلات از سوی دفتر معاونت علمی ریاست جمهوری به شرکت‌های مرکز رشد این دانشگاه پرداخت شد.

دکتر علی‌اصغر مولوی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تسهیلات به پنج شرکت مستقر در مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری پرداخت شده است.

وی ادامه داد: حدود ۴۰ واحد فناور در مرکز رشد این دانشگاه فعالیت دارند که برخی از این واحدها به مرحله تولید انبوه محصول رسیده‌اند.

رییس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: مرکز رشد به منظور حمایت از کارآفرینان و دانش آموختگان دانشگاهی تأسیس شده و با ارائه امکانات و تسهیلات عمومی، زمینه ایجاد شرکت‌های جدید را فراهم می‌کند.

وی افزود: این مرکز زمینه پذیرش واحدها را فراهم کرده و با دادن امکانات به صاحبان ایده و برگزاری کلاس‌های آموزشی، مشاوره و بازاریابی شرایط تجاری سازی طرح‌ها را هموار می‌سازد.

مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه حکیم سبزواری اواخر سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسید و تاکنون اساسنامه، برنامه کاری پنج ساله، ساختار و آیین نامه ها و شورای مرکزی این مرکز به تصویب رسیده است.

دانشگاه حکیم سبزواری جزو ۲۲ دانشگاه محور در کشور است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی و ۱۳۹ کد رشته‌ تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.