اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 14 دي 1399 / کد مطلب: 14449 / نظرات: 0


شهید سلیمانی مسیر عزت ایران را در مقاومت ترسیم کرد


شهید سلیمانی مسیر عزت ایران را در مقاومت ترسیم کرد
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار شهید سلیمانی مسیر عزت ملت ایران را در مقاومت، ایستادگی، همبستگی ملی و تکیه بر توان داخلی و نه سازش و وابستگی به غرب ترسیم کرد.

علی اصغر عنابستانی روز شنبه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی افزود: این سردار شهید ثابت کرد عزت و شرف از مسیر مقاومت حاصل شده و از وابستگی و سازشکاری دستاوردی نصیب ملت ایران نمی‌شود.

وی ادامه داد: این سردار شهید، قهرمان ملت ایران و الگوی فداکاری، نوع دوستی، محبت، شجاعت، مقاومت، تیزهوشی، اخلاص و پاکدامنی است که علاوه بر توان نظامی از منطق و سخن قوی برخوردار بود.  

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی زندگی خود را  وقف ملت ایران کرد و  قهرمان امت اسلامی بود و نگاه عمیق برای اتحاد جهان اسلام داشت.

وی افزود: سردار سلیمانی قهرمان شکست استکبار بود و با وجود هزینه‌های فراوان آمریکا در منطقه شهید سلیمانی به تنهایی اجازه نداد آنها به کوچکترین اهداف خود برسند.

عنابستانی با بیان اینکه شهادت هنر مردان خدا است ادامه داد: سردار سلیمانی سالها شهید زندگی کرد تا به درجه رفیع و والای شهادت نائل آمد.  

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه  ۹۸ سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.