اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 6 دي 1399 / کد مطلب: 14445 / نظرات: 0


شهید سلیمانی اقتدار ایران و پایان سلطه آمریکا در منطقه را تثبیت کرد


شهید سلیمانی اقتدار ایران و پایان سلطه آمریکا در منطقه را تثبیت کرد
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی با بهره‌گیری از دیپلماسی عمومی و نفوذ در جبهه دشمن، اقتدار جمهوری اسلامی ایران و پایان نفوذ و سلطه آمریکا در منطقه را تثبیت کرد.

بهروز محبی افزود: سردار شهید سلیمانی با دیپلماسی عمومی، منطق قوی و اشراف اطلاعاتی در منطقه و استفاده از دستاوردهای جوانان انقلابی در حوزه دانش و فناوری، موفق شد نفوذ آمریکا در منطقه را متزلزل کند.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی از زمان که فرماندهی سپاه قدس  را بر عهده گرفت عمق راهبردی جمهوری اسلامی را تحکیم بخشید و با همه وجود در میدان‌های سخت از ابزار دیپلماسی عمومی که به شدت حامی همه ملتهای مظلوم منطقه بود استفاده کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس گفت: نقس تاثیرگذار شهید حاج قاسم سلیمانی در  ایجاد ارتباط با رزمندگانی که برای دفاع از  جبهه مقاومت اقدامات ارزشمندی انجام داده بودند ستودنی است.

محبی افزود: شهید سلیمانی مرزهای مبارزه را  به بیرون ایران و  پشت جبهه صهیونیستها رساند و دست دشمنان را از تعرض به ملت ایران دور کرد و آرامش و فضای امنی در اطراف کشور ایجاد کرد که کسی جرات نگاه به مرزهای جمهوری اسلامی را نداشته باشد.

وی ادامه داد: حضور سردار شهید سلیمانی در کاخ کرملین روسیه و آن نماز معروفش و دیدار با پوتین و  استدلال محکمش برای کشاندن روسیه به نبرد با داعش با وجود این که روسیه آن‌وقت در جبهه اوکراین و کریمه با  رقبای غربی اش درگیر بود فرصتی استنثایی را  در اختیار جبهه مقاومت قرار داد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: منطق قوی، قدرت استدلال، مصمم بودن و شخصیت تاثیرگذار سردار، به روسیه جرات داد در این میدان سخت با جبهه مقاومت همکاری کند و بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته روس در کنار ایمان رزمندگان جبهه مقاومت پیروزی ارزشمندی را در برابر داعش که نماد جاهلیت مدرن با ویژگی‌های استکباری بود رقم زد.

محبی با اشاره به این که دشمن از وجود این مرد بزرگ ناراحت بود افزود: همین ناراحتی موجب شد که ترامپ با دستور ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی آن شخصیت ارزشمند که آرامش را به جبهه مقاومت و جهان اسلام بازگردانده بود را از جهان اسلام گرفت.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی شخصیت پرورش یافته در مکتب رهبران انقلاب بود و از ابتدای جنگ تحمیلی با حضور در تیپ و لشکر ۴۱ ثارالله کرمان نقش موثر و تکمیل کننده ای در جبهه‌های جنگ داشت.

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: اشتهار سردار سلیمانی نفوذ در جبهه دشمن بود چنانکه مردم کرمان روایت می کردند هر گاه در جبهه‌ها به ادوات و تجهیزات جنگی نیاز بود وی با نفوذی که به جبهه دشمن می کرد این تجهیزات را برای رزمندگان به غنیمت می گرفت و شجاعت، نفوذ و  استفاده از اطلاعات عملیات و ارتباط با نیروهای شیعی عراق نقطه آغاز شکل گرفتن شخصیت استثنایی وی بود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه  ۹۸ سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.