اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 آبان 1399 / کد مطلب: 14415 / نظرات: 0


وضعیت جوین خراسان رضوی از نظر کرونا قرمز شد


وضعیت جوین خراسان رضوی از نظر کرونا قرمز شد
 فرماندار جوین در غرب خراسان رضوی گفت: با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا و افزایش مبتلایان به بیماری کووید ۱۹، وضعیت این شهرستان قرمز شد.

حسین جمشیدی افزود: به علت کاهش حساسیت شهروندان، شهرستان جوین از نظر شیوع ویروس کرونا در شرایط حاد و بحرانی قرار گرفته و در بین ۶ شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از نظر  همه گیری این ویروس در رتبه دوم قرار دارد.

وی ادامه داد: با وجود توصیه‌ها و هشدارهای لازم، رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی، عدم استفاده از ماسک و انجام رفتارهای پرخطر، روند ابتلا به بیماری کووید ۱۹ را در جوین افزایش داده است.

فرماندار جوین گفت: پیرو مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، محدودیت‌های مشاغل گروه سه و چهار در این شهرستان اعمال می شود و  فعالیت مشاغل گروه دوم هم تا ساعت ۱۸ هر روز است.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در شهر سبزوار که شهرستان جوین را نیز زیرپوشش دارد به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.

۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان‌های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای و خوشاب در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.