اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 16 آبان 1399 / کد مطلب: 14413 / نظرات: 0


۸۵ درصد اصناف سبزوار با محدودیت‌های کرونایی همراهی کردند


۸۵ درصد اصناف سبزوار با محدودیت‌های کرونایی همراهی کردند
رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: ۸۵ درصد از ۶ هزار واحد صنفی این شهرستان که مشمول محدودیت‌های مشاغل گروه دو، سه و چهار شغلی شده‌اند از این تصمیم ستاد کرونا پیروی کردند.

علی کیانی افزود: بازاریان و اصناف سبزوار با وجود خسارت‌های مالی ناشی از محدودیت های کرونایی با تصمیمات ستاد پیشگیری از کرونا در این شهرستان همراهی مطلوبی نشان دادهاند.
وی ادامه داد: محدودیت‌های مشاغل گروه سه و چهار شغلی از هفته‌های گذشته در سبزوار اعمال شده بود اما از دیروز بر مبنای مصوبات ستاد ملی کرونا، مشاغل گروه دوم هم مشمول محدودیت شده است.
رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: مشاغل گروه دوم شامل فروشگاههای لوازم خانگی، فرش و موکت ، کفش، پوشاک، نوشت افزار، خیاطی، خرازی، آتلیه و عکاسی، لوازم آرایشی و بهداشتی، خشکبار و آجیل و برخی مشاغل دیگر است.
کیانی در عین حال افزود: با توجه به رکود بازار، خلوتی واحدهای صنفی و  توجه کسبه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مطالبه اتاق اصناف سبزوار رفع محدودیت کرونایی مشاغل گروه دوم است.
وی اضافه کرد: واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن سبزوار روزانه افزون بر ۱۰۰ واحد صنفی را بازرسی و با متخلفان برخورد می کنند.
رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.
۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۱ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.