اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 آبان 1399 / کد مطلب: 14412 / نظرات: 0


۲۰ مسیر پرتردد در سبزوار مسدود شد


۲۰ مسیر پرتردد در سبزوار مسدود شد
 رییس سازمان مدیریت مهندسی شبکه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری سبزوار گفت: با توجه به اعلام وضعیت سیاه کرونایی، ۲۰ مسیر ورودی پرتردد این شهرستان مسدود شد.

فواد سحابی افزود: این مکان‌ها شامل ورودی‌های هسته مرکزی و آرامستان‌های سبزوار است که با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی مسدود شده است.
وی ادامه داد: محدودیت رفت و آمد و تردد خودروها بر مبنای مصوبات ستاد مقابله با کرونا در شهرستان سبزوار و  به منظور ممانعت از ورود خودروهای غیربومی به داخل شهر و همچنین ورود خودروهای بومی به هسته مرکزی و پرتردد شهر انجام شده است.
رییس سازمان مدیریت مهندسی شبکه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری سبزوار گفت: طبق مصوبه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا این محدودیت‌ها مدت یک هفته ادامه دارد.
وی افزود: شهروندان برای حفظ سلامتی خود و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در منزل بمانند و سفر و رفت و آمدهای غیرضروری را به زمان دیگری موکول کنند.  

با توجه به استمرار وضعیت بحرانی این شهرستان از نظر شیوع کرونا بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و فعالیت ناوگان درون شهری سبزوار مدت یک هفته تعطیل شده و برگزاری هرگونه اجتماع، همایش، مراسم عزاداری و عروسی ممنوع است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۶۴۶ هزار و ۱۶۴ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۱۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری در کشور به ۳۶ هزار و ۵۷۹ نفر رسیده است.
همچنین تاکنون ۵۰۰ هزار و ۴۰۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.