اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 9 آبان 1399 / کد مطلب: 14409 / نظرات: 0


۱۷ میلیارد ریال زکات در سبزوار جمع‌آوری شد


۱۷ میلیارد ریال زکات در سبزوار جمع‌آوری شد
 مسوول زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: از ابتدای سالجاری ۱۷ میلیارد ریال زکات در این شهرستان جمع‌آوری شد که صرف کمک به نیازمندان، عمران و آبادانی مناطق محروم شده است.

حجت الاسلام هادی شاره افزود: عمده هزینه زکات در شهرستان سبزوار صرف کمک به نیازمندان در بخش‌های درمان، کمک جهیزیه، تحصیل و معیشت شده است.
وی ادامه داد: همچنین از این محل دو عملیات عمرانی بازسازی مسجد و حسینیه و تجهیزات مدرسه در بخش محروم روداب سبزوار انجام شده است.

مسوول زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: اولویت کمیته امداد در پرداخت زکات، حمایت از محرومان است بطوری که ۹۸ درصد زکات جمع آوری شده با همیاری شورای فرعی زکات در روستاها و مراکز نیکوکاری برای محرومان هزینه شده است.  
وی با اشاره به اهمیت زکات و مشارکت همگانی در پرداخت آن افزود: زکات جمع آوری شده سالجاری در شهرستان سبزوار سه میلیارد ریال نسبت به مدت مشابه پارسال بیشتر شده است.  

حجت الاسلام شاره ادامه داد: حدود ۴۰ درصد زکات جمع آوری شده شهرستان در نیمه نخست امسال از بخش روداب بوده و در این ارتباط ۲۱ مبلغ و ۲۲۰ رابط روستایی در ترویج، فرهنگ سازی و جمع آوری زکات مشارکت داشته‌اند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.