اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 مهر 1399 / کد مطلب: 14392 / نظرات: 0


رزمایش مقابله با کرونا در سبزوار برگزار شد


رزمایش مقابله با کرونا در سبزوار برگزار شد
 رزمایشی با مشارکت سازمان آتش‌نشانی، ستاد مدیریت بحران شهرداری، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی سبزوار به منظور مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان برگزار شد.

دبیر ستاد بحران شهرداری سبزوار روز یکشنبه در حاشیه رزمایش مقابله با ویروس کرونا گفت: با اوج گیری افزایش مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا زنگ خطر و هشدار در این شهرستان جدی تر از ماه‌های گذشته به صدا درآمده است.
فریدون نقابی افزود: به دلیل بی توجهی مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی رشد ویروس کرونا در شهرستان سبزوار شتاب گرفته است.
وی تصریح کرد: با توجه به سیر صعودی کرونا در سبزوار، شهروندان باید بیش از گذشته پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و علاوه بر استفاده از ماسک از حضور غیر ضروری در اماکن عمومی خودداری کنند.
دبیر ستاد بحران شهرداری سبزوار گفت: علاوه بر شست و شوی مکرر دست‌ها و رعایت بهداشت فردی شهروندان هنگام حضور در سطح شهر فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

بنا بر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  تاکنون ۵۰۰ هزار و ۷۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۲۵۱ تن از بیماران کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۸ هزار و ۵۴۴ تن رسیده است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.