اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 دي 1390 / کد مطلب: 1439 / نظرات: 0

نمایندگان سبزوار در مجلس شورای اسلامی :


ملت ایران درحماسه 9 دی اعتقاد قلبی خود را به انقلاب و رهبری نشان داد


ملت ایران درحماسه 9 دی اعتقاد قلبی خود را به انقلاب و رهبری نشان داد  نمایندگان مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی طی اطلاعیه ای اعلام كردند: ملت ایران در حماسه 9 دی باور و ایمان و اعتقاد قلبی خود را به انقلاب و رهبری نشان داد . 
 'محمد رضا محسنی ثانی' و 'علی بروغنی' در این اطلاعیه كه روز پنجشنبه در آستانه یوم الله 9 دی به دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در سبزوار نمابر شد، اضافه كرده اند: 9 دی حماسه حضور دیگری بود كه ملت بزرگ ایران ضمیر خودآگاه خود را ارائه كرد .

در ادامه این اطلاعیه آمده است : ملت غیور ایران در حماسه 9 دی در تقابل فتنه و فتنه گران و دسیسه دسیسه گران و هتاكی هتاكان حضوری بموقع پیدا كرده و با قدرت عظیم خروش خود همه ناخالصی ها و پلیدی های دشمنان را نا امید ساخت.

این نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه این اطلاعیه با اظهار اینكه ملت بزرگ ایران با بصیرت خود از این امتحان بزرگ الهی در 9 دی 88 سر افراز بیرون آمد، اضافه كرده اند : وقتی طمع در ضربه زدن به اصول ، ارزشها ، قداست ها و اسلام و نظام و ولایت پیش آید باید كفن پوشید و غسل شهادت كرد و به شهدا تمسك جست.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.